VÄDRET VAD PASSANDE SÅ JAG DROG UT ::D

Hej på er!
hur har er dag varit? hoppas det var det.

Idag vaknade jag och så bestämde mig för och göra någonting speciell. Kan ni tänka er att halva lovet är redan borta.:S?. Va dagarna och tiden går snabbt...........

idag kändes det som om tiden stod stilla och allting var bara för planerad för bläbläblä.... jag är klok och jag använder min hjärna.
jag bestämde mig för och göra något helt oplanerat.     dagen kändes planerad =: då gör man något helt oplanerat: D låter vettigt? absolut

första saken jag gjorde var att jag tog en joggningsrunda, som fick mig att må mycket bättre.
sedan tog jag bussen och åkte till stan. Ville undersöka vad som var fin och vad som inte var fin. dvs inte värd att shoppa.

jag älskar hostlov eftersom HALLOWEEN brukar alltid inträffa då.  under höst lovet så säger man farväl HÖSTEN och så VÄLKOMMNAR man VINTEREN istället.:P

Under bussresan :D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Donia k. Krümmel

Iam 21 but the life that i have been living seems longer than 21 years. life is something wonderfull but can get harsh sometimes. i love writing and exploring the art of every language i speak 5 languages and i wish i could speak every language on our earth.

RSS 2.0