KNACK, KNACK KNACK KYLAN ÄR JU PÅ VÄG

Hallå !
man sitter här med en varm koppkaffe och funderar över vad är lov egentligen ???. Är det att man ska hinna göra allt man har planerat med att göra eller inte orkat göra? eller är det att man ska planera så mycket så möjligt?

NEJ det tror jag inte. Man har ju lov för att kunna slappna av och återhämta sig. Man skall kunna fundera över hur man vill spendera sina kommande dagar och vad vill man egentligen :D:D


Samtidigt som man sitter med en varmtäcke och beställer hem de senaste kläddplagg, som man vet att man bara älskar. håller inte ni med mig ?

Ialla fall watch and see :P
jackan från laredoute. fast det tänkte jag beställa i blått. man vill ju ha lite färg :Pfrån laredoute. fast den tänkte jag beställa i blått. lite färg skadar ju inte.

från H&M . Den KOSTAR 199KR. Den är båda chic och passar till allt. Man kan ha den med vilken top som helst.

som sagt dessa två passar till allting.






Kommentarer
jessie

kolla min blogg



snygg jacka. hur myckt kostar dt?

2009-10-28 @ 10:12:30
URL: http://jssie.blogg.se/
Egoandra

väst är alltid snyggt ! =)

2009-10-28 @ 10:48:37
URL: http://svensktjej.blogg.se/
TARA

hej

ju håller med, alltid snyygt.:P

2009-10-28 @ 21:41:34
URL: http://tarz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Donia k. Krümmel

Iam 21 but the life that i have been living seems longer than 21 years. life is something wonderfull but can get harsh sometimes. i love writing and exploring the art of every language i speak 5 languages and i wish i could speak every language on our earth.

RSS 2.0