ETT MÅSTE !!!!!

Hallååå där !

Alla är så himla nyfikna på vad man ska shoppa och inte shoppa. Man kan inte shoppa vad som helst nu eftersom vädret håller på att ändras dramatiskt. Dvs man kan inte köpa höstkläder för att hösten är snartslut och man vill absolut inte frysa under vinter samtidigt man vill inte köpa varma kläder eftersom vintern har inte kommit ännu. Så det är en absolut lurig tid och jag håller helt och hållet med ::S

Men som jag var ute idag och då insåg jag att vissa plagg är ett måste. Man måste bara ha de. De är bassplagg, snygga, chic och passar för alla och alla sesonger. Jag tror ni kommer att hålla med mig när ni ser de! :D.de är MINA favoriter. DE är en aning mörka. dvs de skapar illusion att man är längre samt smallare.  perfekt plagg för allla. DE KOSTAR BARA 499KR FRÅN CUBUS. :p

man KAN INTE INTE KÖPA DEN. Är perfekt för alla och under alla tider. de är chis och elegant. enkel och snygg. altså perfekt och gulig. köpte den från Veromoda 399KR

OCH så klart MINA ABSOLUT FAVORITER. fördelen med tjockklack att den slits inte lika snabbt, hållbar, man får bättre balans samt fötterna gör inte lika ont när man har på sig dem.  från DINSKO . KÖPTE DE FÖRRE ÅRET.



Kommentarer
funny

älskar klänningen./ :)

2009-10-28 @ 21:50:58
URL: http://fnny.blogg.se/
Lexie

snyggt :D

2009-10-28 @ 22:13:09
URL: http://alexandrasbilder.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Donia k. Krümmel

Iam 21 but the life that i have been living seems longer than 21 years. life is something wonderfull but can get harsh sometimes. i love writing and exploring the art of every language i speak 5 languages and i wish i could speak every language on our earth.

RSS 2.0