Ibland så måste man ändå släppa taget!!





heeej därrr!!
idag var jag tvungen och sortera om mitt rum. med sorteringen kom att jag var tvungen att kasta bort många saker, som jag hade hållit kvar i i ett tag nu.
bland dessa saker, tillhörde min gjorda "tvättkorg" .
jag var tvungen att kasta bort den även om jag hade spenderat en hel termin göra  den.
jag älskade den så mycket. eftersom ideen var min samt produkten.

att vara tvungen att kasta bort en del, som hade en gång presenterat mig är väldigt svårt. jag saknar den men jag är fortfarande mig själv utan den.
i slutändan den är bara en materielsak, som är gjord för att servera mig.


ibland det krävs att vi släpper taget. vi ska komma ihåg de sakerna, som en gång i tiden tillhörde oss men det viktigaste är att vi ska inte fästa oss vid de, för de tillhör  det förflutna och vi tillhör framtiden.

vi är framtiden.
                                                                                                                                              ENJOY


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Donia k. Krümmel

Iam 21 but the life that i have been living seems longer than 21 years. life is something wonderfull but can get harsh sometimes. i love writing and exploring the art of every language i speak 5 languages and i wish i could speak every language on our earth.

RSS 2.0